Row Wrapper 2

Seaclusion

4.9063
(32 Reviews)

Capacity

2 Bedrooms
2 Bath, 1 HF Bath
Sleeps 10

Search Availability

About

Just imagine sitting on the balcony watching the pristine blue water of the Gulf of Mexico while listening to the soothing sound of the waves rolling in!  This spacious, pet-friendly 2BD/2.5BA townhome has AMAZING GULF VIEWS and is only steps from miles of sugary white sand, sparkling water, and amazing sunsets! The boardwalk to the beach is located right outside of the balcony making it easy access to the beach.  Nestled next to the St. Joseph Peninsula State Park, this gated community is perfect for couples or families who are looking for a quiet, relaxing vacation while enjoying all the amenities the community has to offer.  When you are not strolling on the beach, building sandcastles, or swimming in the crystal clear ocean you can enjoy two pooals, lighted tennis courts, boardwalks, playgrounds, and fishing ponds. This peaceful, dog-friendly community has it all right at your fingertips!

The minute you walk into this IMMACULATE and modern home, you'll be greeted with an open concept living/kitchen area with a half bath.  The light and airy living area feature nice furnishings and a copy gas fireplace. The completely outfitted kitchen with a breakfast bar overlooks the dining and living room - perfect for family gatherings.  The dining area has plenty of room to enjoy your meals after a long day of play at the beach.  When you are ready for a break, grab your favorite book and relax in the window seat in the dining area.  The living area opens up to a balcony for you to enjoy gulf breezes while sipping your morning coffee or afternoon beverage.  The sleeper sofa has a queen bed for additional guests.

Traveling upstairs you will find a spacious master suite with a nice, comfortable king bed with its own full bathroom and balcony.  After a long day at the beach, escape to the private balcony and wind down while taking in the sensational views.  The second bedroom features its own full bathroom and has two double and two single bunk beds.  All bedrooms are equipped with TVs.  Bonus Captain's Quarters bunk beds are located in the hallway upstairs.

Other great features include a washer/dryer, covered parking, outdoor shower, gas grill, and beach toys, chairs, and gear.  (Beach chairs, gear etc. are not guaranteed as items come and go throughout the year.)

When you are ready to venture out, enjoy shopping, galleries, entertainment, and restaurants in the quaint downtown of Port St. Joe located about 20 minutes away.  Visit the historic lighthouse, ride horseback on the beach or take the ferry over to St. Vincent Island for the day!  Don't forget, there are plenty of fishing charters for you to take a trip out on the water and hopefully catch your dinner for the night.  Right outside of Barrier Dunes, string up your laces or jump on a bike and enjoy an 18-mile paved trail.   About 25 miles away is the historical fishing community of Apalachicola.  It's perfect for a day trip to do a little shopping, stroll along the Apalachicola River or grab some of the best seafood around!  You won't be disappointed!  There are so many options to do without crowds or traffic! 

So aren't you ready to take a break from the hustle and bustle of life and go shelling, strolling on the beach, playing in the surf, or eating some of the best seafood around?  Come stay with us and see what the area has to offer!  You'll love it!!!!!!

This home is pet-friendly, and allows up to 2 dogs.  If you choose to bring a pet, a charge of $140 will be added to your reservation after you book.

*All payments processed are subject to a 3.25% credit card processing fee.*

This home comes with everything you need!  All bed and bath linens are supplied as well as all cookware/dinnerware/glassware in the kitchen.  We also provide an initial supply of paper towels, toilet paper, garbage bags, dish soap, bath soap, laundry detergent, fabric softener, and dishwasher detergent.

Minimum age limit to rent this home is 25 years old. 

A signed Rental Agreement is required upon booking.  

Monthly rental rates available for the winter season. Please send a message to property manager if you are interested.

CANCELLATION POLICY:  We strongly encourage our guests to purchase the optional travel insurance to protect your vacation investment.  All reservations include an administrative fee of  $35 (plus taxes) upon booking which is non-refundable in the event of a reservation cancellation. Credit cards processing fees will be charged upon cancellation which is equal to 3.25% of all payments made.

Reservations canceled at least 60 days before check-in date will receive a 100% refund, minus cancellation fees. Reservations canceled between 30 to 60 days before check-in date will receive a 50% refund, minus cancellation fees.  Reservations canceled less than 30 days before check-in date will result in forfeiture of the full advance rental payments and any other payments.
 

Features

Amenities

  • Gated Community
  • Sleeper Sofa
  • Beach Towels
  • Beach Chairs
  • Beach Buggy
  • Outdoor Shower
  • Boat Parking
  • Pet Friendly
  • Communal Pool
  • Outdoor pool shared
  • Unheated outdoor pool shared
  • Internet
  • Linens provided
  • Towels provided
  • Grill
  • Ocean View

Area

  • Cape San Blas North

Availability

Key
#Night Available#Night Unavailable#Arrive Only#Depart Only
May 2024
SuMoTuWeThFrSa
 1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
June 2024
SuMoTuWeThFrSa
 1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
$275 /nt
8
$275 /nt
9
$275 /nt
10
 
11
 
12
 
13
 
14
$325 /nt
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 
July 2024
SuMoTuWeThFrSa
 1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
$375 /nt
7
$375 /nt
8
 
9
 
10
 
11
$325 /nt
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
$325 /nt
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
August 2024
SuMoTuWeThFrSa
 1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
$275 /nt
11
$275 /nt
12
$275 /nt
13
$275 /nt
14
$275 /nt
15
$275 /nt
16
$275 /nt
17
$275 /nt
18
$275 /nt
19
$275 /nt
20
$275 /nt
21
$275 /nt
22
$275 /nt
23
$275 /nt
24
$275 /nt
25
$275 /nt
26
$275 /nt
27
$275 /nt
28
$275 /nt
29
$275 /nt
30
$300 /nt
31
$300 /nt
September 2024
SuMoTuWeThFrSa
1
$300 /nt
2
$250 /nt
3
$250 /nt
4
$250 /nt
5
$250 /nt
6
$250 /nt
7
$250 /nt
8
$250 /nt
9
$250 /nt
10
$250 /nt
11
$250 /nt
12
$250 /nt
13
$250 /nt
14
$250 /nt
15
$250 /nt
16
$250 /nt
17
$250 /nt
18
$250 /nt
19
$250 /nt
20
$250 /nt
21
$250 /nt
22
$250 /nt
23
$250 /nt
24
$250 /nt
25
$250 /nt
26
$250 /nt
27
$250 /nt
28
$250 /nt
29
$250 /nt
30
$250 /nt
 
October 2024
SuMoTuWeThFrSa
 1
$250 /nt
2
$250 /nt
3
$250 /nt
4
$250 /nt
5
$250 /nt
6
$250 /nt
7
$250 /nt
8
$250 /nt
9
$250 /nt
10
$250 /nt
11
$250 /nt
12
$250 /nt
13
$250 /nt
14
$250 /nt
15
$250 /nt
16
$250 /nt
17
$250 /nt
18
$250 /nt
19
$250 /nt
20
$250 /nt
21
$175 /nt
22
$175 /nt
23
$175 /nt
24
$175 /nt
25
$175 /nt
26
$175 /nt
27
$175 /nt
28
$175 /nt
29
$175 /nt
30
$175 /nt
31
$175 /nt
 
November 2024
SuMoTuWeThFrSa
 1
$175 /nt
2
$175 /nt
3
$175 /nt
4
$175 /nt
5
$175 /nt
6
$175 /nt
7
$175 /nt
8
$175 /nt
9
$175 /nt
10
$175 /nt
11
$175 /nt
12
$175 /nt
13
$175 /nt
14
$175 /nt
15
$175 /nt
16
$175 /nt
17
$175 /nt
18
$175 /nt
19
$175 /nt
20
$175 /nt
21
$175 /nt
22
$175 /nt
23
$250 /nt
24
$250 /nt
25
$250 /nt
26
$250 /nt
27
$250 /nt
28
$250 /nt
29
$250 /nt
30
$250 /nt
December 2024
SuMoTuWeThFrSa
1
$175 /nt
2
$175 /nt
3
$175 /nt
4
$175 /nt
5
$175 /nt
6
$175 /nt
7
$175 /nt
8
$175 /nt
9
$175 /nt
10
$175 /nt
11
$175 /nt
12
$175 /nt
13
$175 /nt
14
$175 /nt
15
$175 /nt
16
$175 /nt
17
$175 /nt
18
$175 /nt
19
$175 /nt
20
$175 /nt
21
$250 /nt
22
$250 /nt
23
$250 /nt
24
$250 /nt
25
$250 /nt
26
$250 /nt
27
$250 /nt
28
$250 /nt
29
$250 /nt
30
$250 /nt
31
$250 /nt
 
January 2025
SuMoTuWeThFrSa
 1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
February 2025
SuMoTuWeThFrSa
 1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
 
March 2025
SuMoTuWeThFrSa
 1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
$275 /nt
13
$275 /nt
14
$275 /nt
15
$275 /nt
16
$300 /nt
17
$300 /nt
18
$300 /nt
19
$300 /nt
20
$300 /nt
21
$300 /nt
22
$300 /nt
23
$300 /nt
24
$300 /nt
25
$300 /nt
26
$300 /nt
27
$300 /nt
28
$300 /nt
29
$300 /nt
30
$300 /nt
31
$300 /nt
 
April 2025
SuMoTuWeThFrSa
 1
$300 /nt
2
$300 /nt
3
$300 /nt
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 

Map

Reviews

Leave a Review

Family Vacation

September 2023

Overall
5

We loved the place, it’s been our second time in Barrier Dunes. Very close to the beach, very friendly place to stay with your pets! Will definitely come back again

Manager's Response

Thanks you! We are so happy you enjoyed your stay with us. You cannot beat the location of Barrier Dunes! We look forward to hosting you again soon.

July 2023

Overall
5

We absolutely love this place! It has everything you could possibly need for a beach getaway. The place was extremely clean, and the kitchen had all the accessories we needed to make our own meals. It’s literally steps from the beach, closer than what we thought! The community was extremely safe and extremely dog friendly, which I really loved! Everyone was so nice, and I felt completely safe, walking my dog at night. It was super quiet, no loud partying or noises which made for a relaxing vacation. We’re already talking about our next visit here. Everything was perfect but the only suggestion I would make is maybe having a smart tv in the living room so guests can watch tv.

Manager's Response

Thank you for your kind words and recommendations. We are happy you enjoyed your stay and look forward to hosting you again soon. It was our pleasure

Wonderful Stay

July 2023

Overall
4

Overall our stay was fantastic. The door code we were given did not work but they did provide a backup door code that did, so we didn’t have to bother management about it. The location was perfect. We could see the gulf from our living room and we were steps from the boardwalk to the beach. We were also very close to one of the pools as well. The beds were comfortable. The unit is a little dated but completely functional. The shower head in the master bathroom leaves a lot to be desired. It works, but it’s not ideal. The guest shower was much better. We also found sand all over the chair cushions at the dining table. We dusted them off and let it be. Lastly, there was sand all in the freshly made bed/sheets on one of the bottom bunks. I’m not sure if some cleaning was overlooked because it was a holiday weekend or not, but again, we cleaned it off and moved on. Also, some of the kitchen amenities could be updated. The main frying pan has a broken/loose handle and no real utensils for the grill. Again, all worked fine for us, but depends on what your expectations are. Overall we would absolutely stay again, even with the few minor things we noticed. The process was seamless and the vacation itself was priceless.

Manager's Response

Thank you Katrina for your kind comments and recommendations. We take our guests comments seriously and will discuss with the property owner in an effort to improve upon our properties. We are happy to hear you did enjoy your vacation and we look forward to the opportunity to host you again in the not so distant future.

Nice and convenient place to stay.

June 2023

Overall
5

We enjoyed it very much. Had beautiful weather. House very nice. Upstairs bright and freshly painted. Downstairs felt dark and uncomfortable seating. Kitchen nice and well equipped. None of the tv’s worked. We got help with the main one. Hope this doesn’t sound negative…just being honest. Ps…linens and towels plentiful

Manager's Response

Thank you for your positive review and recommendations. We look forward to the opportunity to host you again soon.

Great place to stay at Cape San Blas

May 2023

Overall
5

The property was perfect for my family. It's located minutes outside of the state park which we went to frequently. The beach is a several minute walk with a walking ramp close by. We used the walking ramp to roll our beach cart down. It made things much easier.

Manager's Response

We are so happy to hear you enjoyed your time on the Cape at Seclusion. Please visit with us again soon.

May 2023

Overall
5

The place was very nice and clean, the location is perfect, few steps from the beach. We spent most of the time on the beach or inside, cooking and chilling… The view from both balconies is perfect, especially upstairs one, connected to the master bedroom. The townhouse has a set of stairs, from the main entrance to the main level and a set of stairs to the bedrooms on the upper floor… I would suggest to replace or add some cups in the kitchen, it was a shortage… All in all it is a nice place and I would recommend it to our friends…

Manager's Response

Thanks Marina! We are so happy that you had a great experience!

Great Location

April 2023

Overall
5

The process was easy and simple

Manager's Response

Thanks Tracey! We are so happy that you had a great experience!

Really a lovely, laid back spot

April 2023

Overall
5

We had a great vacation at Sea-clusion and are glad we booked it. Sea-clusion is clean and laid back, the location is outstanding (105 steps from the deck to the sand!) and Barrier Dunes is a quiet and comfy spot to be. We had a couple issues, mostly the dishwasher, which we weren't able to really use during our stay; management was responsive, but the fix took longer than we would be there. The location and good vibes of Sea-clusion made the trade off worth it. I'm really glad we booked and will go back. Note: If you're looking for a place with all the latest bells and whistles, this isn't for you.

Manager's Response

Thank you so much for the feedback, Naomi. Barrier Dunes is one of those communities that just seems to make everyone happy. We hope to see you back soon!

Wonderful Stay

August 2022

Overall
5

We have fallen in love with this place. Absolutely had a blast. The location, the property, the owners, all top notch. If I had to pick one negative…the fridge smelled overwhelmingly like old fish which wasn’t super appetizing. Overall, would not hesitate to stay here again.

Manager's Response

Wow! Thank you for this glowing review. Barrier Dunes is an excellent community packed with amenities. We are so happy you enjoyed your time on the Cape at Seclusion. We will look forward to a return visit and the opportunity to host you once again. It was indeed our pleasure.

Perfect escape and amenities

July 2022

Overall
5

This place was the perfect getaway! It has the feel of your own home with the amenities you want from a neighborhood. Two pools were great, playground was awesome for the kids and the condo is a simple walk to the beach. Everything you need is there! They have the beach chairs and umbrellas and even a cooler! There’s also a beach buggy to carry all your things. Plenty of room and space for our family of 7 plus some left over. We will definitely be back!

Manager's Response

Wow! Thank you for this glowing review Michelle. We are happy you enjoyed your stay at Barrier Dunes Seclusion. This community is packed with amenities and so close to the beautiful sandy white beaches of the Gulf! We look forward to a return visit and future stay with us.

Beach Time!

July 2022

Overall
5

This is a great place to stay if you want some beach time in the beautiful Barrier Dunes of Cape San Blas. The beach is just outside your door.

Manager's Response

Thank you Barry for your positive review. It is always great to hear our guest enjoyed their stay. The Barrier Dunes community is ideal for soaking up some beach time due to its proximity to the beautiful beaches and waters of the Gulf! We look forward to the opportunity to host you again real soon.

Excellent Location

July 2022

Overall
5

This property was exactly as described! Everything we needed was there. We had a minor issue in the kitchen that was taken care of in about an hour. The communication was fantastic. We would definitely stay again!!

Manager's Response

Thank you for your kind comments and positive review. We are always happy when our guests enjoy their stay with us. We look forward to a return visit and future stay with us. It was our pleasure.

Cape San Blas

June 2022

Overall
5

The property was beautiful, the Condo was comfortable and roomy. Only concern was microwave was damaged and we were afraid to use it. We hope to visit again

Manager's Response

It's great to hear you enjoyed your time on the Cape at Barrier Dunes Seclusion! Thank you for your kind words and recommendations. Hearing from our guests is one of the best ways to improve upon our properties for future guests. We are happy to hear you will return to our area and we are already looking forward to hosting you again. It was indeed our pleasure hosting you.

Great Place

June 2022

Overall
5

The place was just as described. Beach was perfect and sunsets were amazing. All you need for the beach is at the property as far as chairs and one umbrella which was fine for us. You could actually take enough food for your stay and never leave but I would go explore some of the local food there or Port St Joe. Overall good stay and would stay there again if possible.

Manager's Response

Thanks Mike for the great review! We are thrilled you enjoyed your time on the Cape at Seclusion. The Barrier Dunes community and this condo do offer great access to the beautiful beaches and are packed with amenities! We look forward to your return to the area the opportunity to host you in the future. It was truly our pleasure.

June 2022

Overall
5

Great location. Beautiful beach. Comfortable accommodations. There were lots of amenities that make the stay more enjoyable (beach chairs, umbrella, beach buggy, family games). We had all the kitchenware that we needed for our stay.

Manager's Response

We are thrilled you enjoyed your time on the Cape at Seclusion. Thank you for your kind words and positive review. This property is spacious and in perfect proximity to the beautiful waters and beaches of the Cape. We hope when your travels bring you back to our area that you will once again choose Sunshine Vacation Rentals. It was indeed our pleasure hosting you.

May 2022

Overall
5

Fantastic stay. If your looking to get away from the normal tourist spots then this is the place. It was so much easier to relax and not have to plan out multiple activities for the kiddos. Super pet friendly. Beaches were clean and full of shells everywhere. You can build fires on the beach to make s’mores then watch the sun set. Crab hunting was great ever night.

Manager's Response

Thanks for the positive review Tate.  It is much appreciated.  We are thrilled you enjoyed your stay on the Cape at Seclusion.  The Barrier Dunes community has so much to offer families including the close proximity to the Gulf.  We hope your travels bring you back to our area in the future and that once again you will choose Sunshine Vacation Rentals.

May 2022

Overall
4

We had a great trip. We had a few minor things that needed maintenance; however, it didn't impact our stay. I made management aware of the issues and she said they would get them fixed. Overall, a great stay.

Manager's Response

We are thrilled you enjoyed your stay at Barrier Dunes Seclusion.  We appreciate your kind words and recommendations.  We rely on guest feedback as the number one way to improve upon our properties for future guests.  We look forward to your return to the Cape and the chance to host you again.

April 2022

Overall
5

Incredible location, less than 20 yard walk to the beach. This was our 2nd visit to this location and won’t be our last. Very quiet beach with a community feel.

Manager's Response

We are happy you enjoyed your stay on the Cape at Seclusion.  Thank you for your kind words and recommendations.  We look forward to a return trip to the area and stay with us!

April 2022

Overall
5

Nice townhome just steps from the beach. Community and pool are well maintained. San Blas is a quiet, quaint beach area. We enjoyed our stay.

April 2022

Overall
5

This was our 3rd time to Cape San Blas (and Barrier Dunes) and our first time staying at this property. The location is amazing and we love that we could see the ocean the master bedroom. The property was clean and communication with the property manager was excellent. They responded to our email within a couple of hours if not earlier. Dishes, cups, and glasses could be replaced but they didn't affect our stay at all. We would book this property again in the future.

Manager's Response

We are thrilled you enjoyed your stay on the Cape at Seclusion.  Thank you for your kind words and recommendations.  We use feedback like yours as one way to improve our properties for future guests.  Barrier Dunes is in a perfect location for enjoying the beach!  We hope your travels brings you back to the area and would love to host your 4th visit to the Cape.  It was our pleasure hosting you.

Nice View

March 2022

Overall
5

Lovely townhome. Very nice view. Rained two out of three of the days but still enjoyed our time at the Cape. Well stocked and found everything we needed. One request in kitchen and it was taken care of immediately. The only exception was the TV in the bunk room. Needs to be replaced. Bunks are also wobbly and have cracks. Other than the kids room needs to be attended to, it was perfect. We would definitely rent again.

Manager's Response

We are thrilled you enjoyed your stay on the Cape at Seclusion.  Stacey, thank you for your kind words and recommendations.  Feedback is welcomed as that is one way we improve upon our properties for the next guest.  It was a pleasure hosting you and look forward to many happy returns!

Cape San Blas

March 2022

Overall
5

Excellent spot, would rent it again

Manager's Response

We are happy you enjoyed your visit to the Cape and stay at Seclusion.  We look forward to your return to the area and futures stays with us!

Well-Stocked House

November 2021

Overall
5

We really enjoyed our stay! The house is well stocked, well cared for, and comfortable. Management was responsive to our requests (the complex's pool heater had not been turned on for the season yet, but was promptly after we mentioned it). Friends were staying in the unit next door, so we were able to see that one too, and we all liked this one better. The unit and complex had everything we needed for fun beach time.

Manager's Response

We are glad everything went well during your stay! We hope we can host you again in the future!

Loved our stay!

September 2021

Overall
5

Seaclusion was absolutely perfect!! Everything we could have asked for and more

Manager's Response

Thank you for the kind words. we are so glad you enjoyed your stay. We look forward to hosting you again!

Barrier Dunes

September 2021

Overall
5

Wonderful location! Ocean view abs just steps to the beach and pool! What a great vacation spot!

Manager's Response

So glad you enjoyed Seaclusion! We look forward to hosting you again soon.

Labor Day Get Together

September 2021

Overall
5

This is our second time back to Cape San Blas. We think we have found our new favorite beach! This property is in a great location! We had a great time

Manager's Response

Thank you for the kind words! We are so glad you enjoyed your stay. We look forward to hosting you again soon!

Great property management

August 2021

Overall
5

We enjoyed our stay at Seaclusion and would certainly choose this unit when we can return to the Cape. As previous reviews note, the kitchen was really well equipped. Amy was terrific to work with and I would really recommend Amy in particular. She was incredibly patient with our ambivalence as the two tropical systems were churning in the gulf. Seaclusion has an uninterrupted view of the ocean from the master bedroom balcony. The balcony off of the first floor living area is also delightful for listening to the waves. We were surprised to find starter supplies of laundry soap, dryer sheets, dishwasher detergent, trash can liners, paper towels, hand soap and dishwashing liquid. As noted in previous reviews the linens and bath towels were really wonderful. Barrier dunes is very near to the entrance of the state park so that was really convenient when we wanted to launch our boat. We chose this place because we wanted to take our family dog with us. We were very pleased that everyone seemed to clean up after their fur babies and almost everyone complied with the leash requirements. It's a very pet friendly place and that was important to us. Be aware that the beach side pool is closed for renovations but the second pool was great as well. The outdoor shower was really handy, especially for showering our fur baby on return from the beach. I recommend Seaclusion for a visit to The Cape.

Manager's Response

Thank you for your kind words, Tori! We really appreciate it and we are so glad you had a wonderful time at Seaclusion! Come back and see us soon!

Cape San Blas

August 2021

Overall
5

It was our 1st vacation in 2 years. The location was great easy access to the beach our grandkids had a wonderful Time and the condo was perfect. Management is very easy to get ahold of if you have any issues.

Manager's Response

Thanks David, for the kind words! We are so happy you enjoyed Seaclusion. Hopefully we see you again soon!

Perfect for our family of 5

July 2021

Overall
5

This unit was perfect for our family of 5 plus our dog! The location was wonderful. Close to the beach and pool. My kids loved riding our bikes around the complex and to the bike trail. The gated community added to the sense of security. The beds were comfortable, and my kids loved the bunks. The outdoor shower was great to clean off before going inside, and we loved the convenience of the carport to store our bikes/beach cart. They also had a closet stocked with beach gear which was a nice surprise :) My only complaint was that I had next to no cell service, so the WiFi would have been a huge help but it was almost non existent. We had an amazing time and would definitely come back!

Nice and relaxing

July 2021

Overall
4

The Condo is very nice. The communication was very easy with the owner and management company. They were very friendly. The unit was as advertised in the pics and descriptions. A/C blows cold. Deck is awesome for dinner on the porch since the sun is blocked. Closet is STOCKED with beach toys for kids! Only negative is the dryer ate my wife’s swimsuit strap and 3 drawstrings from shorts or swimsuits. I would stay in the condo over and over again.

Manager's Response

We are sorry about the dryer mishap. We are so glad you were still able to relax and enjoy! Come back soon, the beach is calling!

Enjoyed our stay, very easy.

March 2021

Overall
5

Barrier Dunes

December 1969

Overall
5

we had a great time...perfect location to the beach.

Manager's Response

So glad you enjoyed it! We hope you can come back soon!